.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه قدس


گستاخي جديد رسانه کويتي
تابناک - در جديدترين اقدام ضد ايراني کويتي ها، روزنامه «السياسه»، چاپ کويت با بي شرمي تمام در مقاله اي با نام «منطق طهران الصدامي» - منطق صدامي تهران - با اشاره به پيشرفت جديد ايران در علوم هسته اي و فناوريهاي ليزري، به آنچه وي نقش مخرب! ايران در منطقه خواند، اشاره کرد.

دست بندسبز به دست سربازان آمريکايي
جهان - برخي از سربازان آمريکايي در عراق دستبندهاي سبز به دست دارند که بر روي آن نوشته شده است: free iran .بر اساس اين خبر مسافرين و زائران عتبات عاليات در مرز مهران با سربازان آمريکايي مواجه شدند که به دستان خود اين دستبندهاي سبز را بسته اند.

آغوش باز سعوديها براي تروريستهاي ضد ايراني
وطن- پوشش رسانه اي بيانيه ها و اظهارات مسعود رجوي سرکرده مفقودالاثر و فراري تروريستهاي منافقين ازسوي رسانه ها و سايتهاي سعودي از نکات قابل تأملي است که بار ديگر اذهان را متوجه ارتباط اين کشور با بدنام ترين و خطرناکترين سازمانهاي تروريستي جهان مي کند.عربستان بعد از حمايت علني رسانه اي از جندا... در العربيه، اکنون اظهارات مسعود رجوي را بر روي سايت يکي از دانشگاههاي معروف خود به نمايش گذاشته است.

تحويل عضو دانه درشت گروهک ريگي
تابناک - شبکه العربيه از تحويل يکي از تروريستهاي گروهک جنايتکار و تروريست ريگي توسط مقامهاي پاکستاني به مقامهاي امنيتي ايران خبر داد.

تجمع اعتراضي دانشجويان در دانشگاه تهران
ايسنا - جمعي از دانشجويان پرديس ابوريحان دانشگاه تهران صبح روز دوشنبه در اعتراض به برخي مشکلات صنفي مانند لزوم پرداخت نقدي اجاره بهاي خوابگاه و تعطيلي سلف غذاخوري دانشجويان، در مقابل ساختمان مديريت پرديس تجمع کردند.

شرط آية ا... مهدوي کني براي ملاقات با کروبي
جهان - آية ا... مهدوي کني دبيرکل جامعه روحانيت اعلام کرده است ملاقات با کروبي را در صورتي خواهد پذيرفت که وي از فتنه جويان و عوامل اهانتهاي اخير اعلام برائت کند.

واکنش به بيانيه حزب اعتماد ملي
رجا نيوز - در پي انتشار بيانيه اخير حزب اعتماد ملي مبني بر برگزاري يک رفراندوم مجدد، اعضاي شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي اعلام کردند: بيانيه اخير حزب اعتماد ملي مختص به تندروهاي اين حزب است و معتدلين حزب اعتماد ملي خواستار همه پرسي نيستند.

توبيخ به خاطر حرکات موزون
جهان - بي دقتي عوامل پخش سريال «در چشم باد» انتقاد شديد ضرغامي را سبب شد.در آخرين قسمت اين سريال در صحنه هايي از آن نشان داده شد که اکبر عبدي به انجام حرکات موزون مشغول است. اما انجام حرکات موزون به دليل قرار گرفتن در شامگاه اربعين حسيني مورد اعتراض مسؤولان صدا و سيما قرار گرفت و رئيس صدا و سيما در تازه ترين جلسه مديران سازمان، بشدت از اين بي دقتي ناظرين پخش و عوامل شبکه يک اظهار نارضايتي کرده و آنان را توبيخ کرده است.

حضور عناصري با سابقه اطلاعاتي در حوادث عاشورا
رجانيوز - حجة الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات در گردهمايي مشترک امنيت آفرينان فجر تهران، از حضور عناصري با سابقه اطلاعاتي و نظامي در جريان فتنه و ايفاي نقش آنها در وقايع پس از انتخابات و حرمت شکني عاشورا خبر داد.

نهاونديان:از ممنوع الخروجها اطلاعي ندارم
مهر- محمد نهاونديان رئيس اتاق بازرگاني ايران با بيان اينکه اطلاعي از ليست فعالان اقتصادي که به دليل مطالبات معوق بانکي ممنوع الخروج شده اند، ندارد ابراز اميدواري کرد استفاده از چنين ابزارهايي ديگر در کشور باب نشود.


جمع آوري اخبار از سوي منافقين در پوشش يک سايت
جوان آنلاين - عناصر وابسته به گروهک تروريستي منافقين براي جمع آوري و کسب اطلاعات و اخبار با فعال نمودن يک سايت اينترنتي به فراخوان جهت همکاري اقدام کرده اند.

توصيه قاليباف به معترضان انتخابات
ايلنا - قاليباف شهردار تهران ديروز در يک سخنراني در قم به آنهايي که معترض به انتخابات هستند، گفت: اگر اشکالي هست،آيا راهش اين است که آن را در کف خيابان حل کنيم؟ نبايد کاري کنيم که دشمن خوشحال شود و من هم که مسؤول هستم وظيفه دارم کارم را درست انجام دهم تا مردم را به آينده انقلاب اميدوار کنم نه آنکه يک سال کار کشور را تعطيل کنم.

صفار: در جنبش سبز، نماز شب خوان هم داريم
ايسنا - محمد حسين صفارهرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم در جمع دانشجويان دانشگاه فردوسي به جنبش سبز اشاره کرد و گفت: ما در جنبش سبز از وفادارترين افراد به جمهوري اسلامي تا کساني که با جمهوري اسلامي خداحافظي کرده اند، داريم.
وي گفت: ما در يک طرف جنبش سبز بهايي ضد اسلام، سلطنت طلب، منافق، همجنس باز و رقاصه هاي فراري و در طرف ديگر جنبش سبز نماز شب خوان و وفادار به امام خميني(ره) نيز داريم و اين 14 - 13 ميليون به همين دليل حساب خود را جدا کردند.

کتاب سال هم سياسي شد؟
آينده- با وجود آنکه کتاب «اطلس شيعه» به عنوان کتاب سال در حوزه تاريخ در بيست و هفتمين مراسم جايزه کتاب سال جمهوري اسلامي اعلام شده بود، درست يک ساعت پيش از برگزاري مراسم اعلام شد: لوح اين کتاب از سوي رياست جمهوري امضا نشده است! گويا يکي از مسؤولان خانه کتاب، ضمن اشاره به اين تصميم، به مؤلف اطلاع داده اين مطلب را تشريفات رياست جمهوري به آنان اطلاع داده و ناراحتي برخي از مسؤولان وزارت ارشاد را نيز در پي داشته است.
اين در حالي است که حجة الاسلام رسول جعفريان، نويسنده اين کتاب با تحرير بيش از يکصد کتاب، از فعالترين پژوهشگران حوزه تاريخ اسلام به شمار مي رود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.